Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13175
Назва: Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами мультиплікації
Автори: Улітіна, К. С.
Старинська, О. В.
Ключові слова: розвиток емоційного інтелекту
молодші школярі
мультиплікація
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Улітіна К. С. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів засобами мультиплікації / К. С. Улітіна, О. В. Старинська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 162-167.
Короткий огляд (реферат): Розглянута проблема розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами мультиплікації. З’ясований зміст поняття «емоційний інтелект». Охарактеризовані основні прояви емоційного інтелекту у молодших школярів, а саме: вміння розуміти експресію та співвідносити емоційний стан із його мімічними проявами, ідентифікувати емоції; визначати і називати ознаки тих чи інших емоційних станів, сприймати і оцінювати емоції, здатність до емпатії; вміння розкривати підтекст переживання, аналізувати емоційні стани і розуміти причини їх виникнення. Створена та експериментально апробована програма розвитку емоційного інтелекту молодших школярів засобами мультиплікації. There have been considered the problem of the development of emotional intelligence of junior pupils by means of animation. The meaning of “emotional intelligence” has been clarified. There have been characterized the main manifestations of the emotional intelligence at junior pupils, namely: the ability to understand the expression and correlate the emotional state with its facial expression, to identify emotions, identify and name the signs of certain emotional states, perceive and evaluate emotions, the ability to empathize; the ability to reveal the subtext of the experience, to analyze emotional states and understand the reasons of their occurrence. There have been created and experimentally tested the program of the development of emotional intelligence of junior pupils by means of animation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13175
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Улітіна К. С., Старинська О. В..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.