Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13120
Назва: Психологічна готовність вчителів до роботи за змішаною формою навчання
Автори: Ніколіна, О. Т.
Руда, Н. Л.
Ключові слова: психологічна готовність вчителів
змішана форма навчання
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ніколіна О. Т. Психологічна готовність вчителів до роботи за змішаною формою навчання / О. Т. Ніколіна, Н. Л. Руда // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 119-125.
Короткий огляд (реферат): Висвітлено структуру психологічної готовності вчителів до роботи в умовах змішаної форми навчання, наведено результати емпіричного дослідження. Досліджено компоненти психологічної готовності вчителів до змішаної форми навчання – мотиваційний, вольовий, емоційний та їх зв’язок з психологічною готовністю педагога. Розроблено комплексну програму, спрямовану на вдосконалення компонентів психологічної готовності вчителів. The structure of psychological readiness of teachers to work in a mixed form of learning is highlighted, the results of empirical research are given. The components of teachers' psychological readiness for a mixed form of learning are studied - motivational, volitional, emotional and their connection with the psychological readiness of a teacher. A comprehensive program aimed at improving the components of psychological readiness of teachers has been developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13120
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ніколіна О. Т., Руда Н. Л..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.