Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13119
Title: Бар’єри спілкування підлітків: психологічна характеристика
Authors: Мостепан, К. В.
Keywords: спілкування підлітків
бар’єри спілкування
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Мостепан К. В. Бар’єри спілкування підлітків: психологічна характеристика / К. В. Мостепан // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 113-119.
Abstract: У статті порушено питання спілкування підлітків в умовах соціальних та інформаційних змін, вказано на причини, що зумовлюють бар’єри спілкування (складність протікання важливих психологічних новоутворень, здатність до самоутвердження в різних соціальних інституціях та референтних групах). Розкрито психологічні чинники, що детермінують процес спілкування у підлітковому віці (естетичні, інтелектуальні, мотиваційні, моральні, установки, ситуативні), визначено (складено) умовний «портрет» підлітка з проблемами спілкування. The article deal with the issue of communication between adolescents in the context of social and information changes. The causes to communication breakdown and the formation of communication barriers are described. They include the difficulty of important age-specific new formation process; the ability to assert themselves across social and reference groups. The psychological factors that determine the process of communication in adolescence which are aesthetic, intellectual, motivational, moral, attitudes, situational are revealed; the conditional "portrait" of a teenager with communication problems is outlined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13119
Appears in Collections:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мостепан К. В..pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.