Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13109
Title: Формування інфомедійної грамотності учнів у процесі навчання української мови
Other Titles: Formation of infomedia literacy of students in the process of learning the Ukrainian language
Authors: Кучерук, Оксана
Бугайчук, Анастасія
Keywords: інформаційна грамотність
медіаграмотність
медіатекст
медіатворчість
методика навчання української мови
media literacy
media text
mediacreativity
methods of teaching the Ukrainian language
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кучерук О. Формування інфомедійної грамотності учнів у процесі навчання української мови / О. Кучерук, А. Бугайчук // Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення: збірник тез доповідей міжнародної наукової конференції, 23-24 вересня 2021 р. /відп. ред. Ж. Д. Горіна. – Одеса: ДЗ «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського», 2021. – С. 105-110.
Abstract: У статті на основі аналізу теоретичних положень та узагальнення педагогічного досвіду висвітлено питання формування інфомедійної грамотності старшокласників у просторі мовної освіти. Досліджено цільові напрями й шляхи використання медіатекстів у процесі навчання української мови. The article, based on the analysis of theoretical positions and generalization of pedagogical experience, highlights the issue of formation of infomedia literacy of high school students in the space of language education. The target directions and ways of using media texts in the process of learning the Ukrainian language are studied.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13109
Appears in Collections:Українська словесність у полікультурно-освітньому просторі сьогодення (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ukrainian literature in the multicultural and educational space 2021.pdf3.46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.