Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13097
Назва: Вплив рівня тривожності на пізнавальну мотивацію учнів
Автори: Козинська, Д. О.
Чебикін, Олексій Якович
Chebykin, Oleksij Yakovych
Чебыкин, Алексей Яковлевич
Ключові слова: рівень тривожності
пізнавальна мотивація учнів
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Козинська Д. О. Вплив рівня тривожності на пізнавальну мотивацію учнів / Д. О. Козинська, О. Я. Чебикін // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 72-80.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі взаємного впливу рівня тривожності та пізнавальної мотивації учнів. Важливим аспектом навчальної діяльності дітей є їхня пізнавальна мотивація, яка залежить від багатьох факторів. Одним з них може бути рівень тривожності учнів у зв’язку із шкільною діяльністю. Дослідження взаємозв’язку та взаємовпливу між пізнавальною мотивацією та рівнем тривожності може розкрити резерви посилення пізнавальної мотивації учнів. Мета роботи полягала у дослідженні впливу рівня тривожності та різних стрес-факторів, які вона включає в себе на пізнавальну мотивацію учнів. Встановлено, що високий рівень тривожності пригнічує пізнавальну мотивацію. The article is devoted to the problem of mutual influence of the level of anxiety and cognitive motivation of students. An important aspect of children's learning activities is their cognitive motivation, which depends on many factors. One of them may be the level of anxiety of students in connection with school activities. Exploring the relationship and interaction between learning and cognitive motivation and anxiety levels can reveal the potential for enhancing students' cognitive motivation. The aim of the work was to study the influence of the level of anxiety and various stress factors that it includes on the cognitive motivation of students. It is established that a high level of anxiety suppresses cognitive motivation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13097
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Козинська Д. О., Чебикін О. Я..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.