Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13092
Назва: Прояв гендерних стереотипів професійного самовизначення старшокласників з різною емоційною зрілістю
Автори: Зелінська, Д. А.
Ключові слова: гендерні стереотипи
професійне самовизначення старшокласників
рівень емоційної зрілості
хлопці
дівчата
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Зелінська Д. А. Прояв гендерних стереотипів професійного самовизначення старшокласників з різною емоційною зрілістю / Д. А. Зелінська // Актуальні проблеми сучасної психології : матеріали ІІ Всеукраїнської наукової інтернет-конференції 15 жовтня 2021. – Одеса, 2021. – С. 45-57.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена проблемі впливу гендерних стереотипів на професійне самовизначення старшокласників в залежності від рівня емоційної зрілості. Зазначено систематизацію та узагальнення основних ознак гендерних стереотипів та багаторівневе визначення професійного самовизначення, окреслено особливості емоційної зрілості хлопців та дівчат. Розкрито основні рівні формування та подальшого прояву гендерних стереотипів. Також у статті висвітлена теоретична модель професійного самовизначення в залежності від сформованості емоційної зрілості. Прояснено складне структурне утворення такого явища, як готовність до свідомого вибору професії. Представлено результати емпіричного дослідження особливостей прояву гендерних стереотипів професійного самовизначення у осіб з різною емоційною зрілістю. The article is devoted to the problem of the infusion of gender stereotypes in the professional self-designation of lads and children in the fallowness of the age of emotional maturity. Assigned to systematize and publicize the main signs of gender stereotypes and large-scale professional self-designation; Rozkrito basic formulation of gender stereotypes. Also, the statistics of visvitlen has a theoretical model of professional self-value in the fallowness as a result of the formation of emotional maturity. The foldable structural establishment of such a phenomenon is clarified, as is the readiness to the choice of the profession. Presented are the results of the advancement of particularities in the manifestation of gender stereotypes of professional self-designation in individuals with a healthy emotional development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/13092
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасної психології (2021)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зелінська Д. А..pdf2.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.