Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12989
Назва: Factors to Consider while Teaching English to Arab Students
Інші назви: Чинники, які необхідно враховувати під час навчання англійської арабських студентів
Автори: Gassim, H. Dohal
Ключові слова: teachers
language
English
foreign
students
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Gassim H. Dohal Factors to Consider while Teaching English to Arab Students / Gassim H. Dohal // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 3 (136). – С. 142-145.
Короткий огляд (реферат): Під час викладання англійської мови в Саудівській Аравії на різних рівнях – від початківців до просунутих, виникає багато проблем, з якими зустрічається вчитель іноземної мови. Ці чинники змінюються від однієї ситуації до іншої, від одного рівня до іншого та від одного місця до іншого. Деякі чинники пов’язані з культурою, інші – зі змістом навчальної програми, із методами, за якими навчають учнів під час вивчення інших предметів. Окреслено, що на рівні коледжу англійська мова може бути обрана як факультатив, гарантований для здобуття успішної кар’єри та оцінки. Розглянуто деякі проблеми, які для вчителів англійської мови в школах Саудівської Аравії є пріоритетними. Мета статті – привернути увагу вчителів іноземних мов до чинників, які, безумовно, існують і перешкоджають викладання та вивчення іноземної мови. Подано рекомендації з досвіду викладання англійської мови на різних рівнях та для різних типів студентів. When you have a chance to teach English in Saudi Arabia at different levels – beginners, intermediate, and advanced levels, you will discover a lot of challenges that face a teacher of a foreign language. Those barriers vary from one situation into another, from one level into another, and from one place into another. Some barriers are connected with the culture in question, others – with the contents of the syllabus, passing through the method your students are taught with while taking other subjects. These aforementioned barriers are few among many others. They are focused on here because of their importance in obstructing learning and teaching a foreign language like English. Moreover, at a college level, English may be chosen as an optional, elective, pass-guaranteed, and grade-gained subject. In this sense, this issue might become a good topic for researchers who are interested in teaching and learning a foreign language. Some students told me in more than one department and on many occasions that they chose English because they do not like much work and in this subject they are sure of passing the test. What a teacher expects from such students is just nothing; they have no mere idea of learning at all. They need to fill in a number of courses they have to register in their transcripts with no effort on their part. I will address some of the challenges teachers of English at Saudi Arabian schools should be cautious of while practicing their career. The aim of this article is to attract the attention of teachers of foreign languages to these obstacles that definitely exist and hinder all efforts of teaching and learning a foreign language. At the end of this article, some suggestions are provided depending on my experience in teaching English at different levels and to different types of students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12989
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gassim H. Dohal.pdf248.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.