Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12976
Назва: Scientific and theoretical bases for the motivation efficiency of children's socialization in the learning process
Інші назви: Науково-теоретичні основи впливу мотивації на соціалізацію дітей у процесі навчання
Автори: Huseynova, Parvana Intigam gizi
Ключові слова: motivation
pedagogue motivation
training
social motivation
child motivation
student motivation
Дата публікації: 2021
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Huseynova P. Scientific and theoretical bases for the motivation efficiency of children's socialization in the learning process / Parvana Intigam gizi Huseynova // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського = Scientific bulletin of South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D. Ushynsky : наук. журнал. – Одеса : ПНПУ ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 3 (136). – С. 59-64.
Короткий огляд (реферат): Вчитель, який знає тип мотивації, може створити умови для посилення відповідної позитивної мотивації. Якщо це мотивація, пов’язана з результатом навчання, умови для його підтримки, просування, демонстрації корисності набутих знань на майбутнє можуть бути створенням позитивної громадської думки. Якщо цією мотивацією є мотивація, пов’язана з метою навчання, то умовами її підтримки може бути інформація про отримані результати, виникнення та формування пізнавальних інтересів, проблемна методологія. Для підтримки мотивації, пов’язаної з навчальним процесом, необхідна жива та розважальна структура навчального процесу, активність та самостійність учнів, методологія дослідження та створення умов для прояву їхніх навичок. У статті висуваються уявлення про основні особливості сучасного уроку, що сприяє соціалізації особистості учня, та детально пояснюються форми організації сучасного уроку. Крім того, були відзначені етапи сучасного уроку та організація діяльності учнів на цих етапах. Основна увага приділяється проблемі спрямування соціалізації особистості студента. У ньому розглядаються питання задоволення потреб учнів в організації педагогічної роботи в сучасному класі, а також створення системи взаємодії в учнівському колективі. Необхідність індивідуального застосування програм, спрямованих на просування особистої позиції студента, випливає з того, що в цьому контексті формується благодатна соціально-педагогічна основа для індивідуальної інтеграції знань кожного студента. Слід зазначити, що такий підхід до педагогічної роботи веде до стійких перспектив в освіті. Метою статті є також пов’язати змістовні елементи навчання та окремі етапи структури уроку на педагогічно-психологічній основі з соціально-логічної точки зору. У статті також подано великі наукові підходи та практичні приклади шляхів підвищення якості освіти. A teacher who knows the type of motivation can create the conditions to reinforce the appropriate positive motivation. If this is a motivation related to the outcome of the training, the conditions for its support, promotion, demonstration of the usefulness of the acquired knowledge for the future can be the creation of a positive public opinion. If this motivation is the motivation related to the purpose of learning, then the conditions for its support can be the information about the results obtained, the emergence and formation of cognitive interests, the problematic methodology. To support the motivation associated with the learning process, there is a need for a lively and entertaining structure of the learning process, student’s activity and independence, research methodology and the creation of conditions for the manifestation of their skills. The article puts forward ideas about the main features of the modern lesson, which contributes to the socialization of the student's personality, and explains in detail the forms of organization of the modern lesson. In addition, the stages of the modern lesson and the organization of students’ activity in these stages were noted. The main focus is on the problem of directing the socialization of the student's personality. It addresses the issues of meeting the needs of students in the organization of pedagogical work in the modern classroom, as well as the creation of a system of interaction in the student body. The need for individual application of programs aimed at promoting the personal position of the student stems from the fact that in this context, a fertile socio pedagogical basis for the individual integration of knowledge of each student is formed. It should be noted that such an approach to pedagogical work leads to sustainable prospects in education. The purpose of the article is also to link the content elements of education and the individual stages of the lesson structure on a pedagogical-psychological basis from a socio-logical point of view. The article also provides extensive scientific approaches and practical examples of the ways aimed at the improving the quality of education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12976
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Huseynova Parvana Intigam gizi.pdf270.07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.