Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12962
Title: Розробка та використання методики "кольороструктурування" для дослідження художніх здатностей
Other Titles: Development and use of "color structuring" techniques for the study of artistic abilities
Authors: Ткачук, Олег Володимирович
Ткачук, Олег Владимирович
Tkachuk, Oleh Volodymyrovych
Keywords: особистість кольороструктурування
параметри кольороструктурування
творче мислення
художні здатності
color modeling
color modeling parameters
creative thinking
artistic aptitudes
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ткачук О. В. Розробка та використання методики "кольороструктурування" для дослідження художніх здатностей / О. В.Ткачук // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 48-54.
Abstract: У статті представлений процес розробки і використання методики діагностики рівня розвитку художніх здатностей у студентів 1-5 курсів художньо-графічного факультету, методикою "кольороструктурування графічного образа". Обґрунтовуються діагностичні показники професійно-важливих якостей: композиційне мислення, симетрія - асиметрія, динаміка - статика, цілісність - стохастичність, колірна гармонія - дисгармонія, ступінь завершеності - незавершеності. The article presents some results of experimental research on substituting activity on realization of psychical tension of pupils of comprehensive school and oligophrenic pupils of special comprehensive school – a boarding-school of the I-II stages for mentally retarded children-orphans and children deprived of paternal care. The results of the conducted experimental research reveal that substituting activity of mentally retarded children and of normal ones has substantial qualitative differences.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12962
Appears in Collections:2010

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tkachuk OV.pdf252.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.