Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12957
Назва: Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу
Інші назви: Assertiveness of the mentor as a factor of success of the pedagogical process
Автори: Снігур, Л. А.
Снігур, О. М.
Snihur, L.
Snihur, O. M.
Ключові слова: асертивність наставників молоді
військовий інститут
взаємодія наставників і студентів
assertiveness of youth mentors
military institute
interaction of mentors and students
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Снігур Л. А. Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу / Л. А. Снігур, О. М. Снігур // Наука і освіта. – 2010. – №4-5. – С. 35-38.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню взаємодії наставників і студентів у педагогічному процесі військового інституту. Досліджується розвиток здатності людини відстоювати свої інтереси і добиватися цілей, не зневажаючи інтересів інших людей. The article analyzes interaction of teachers and students in educational process of a military institution. It investigates development of personal ability to defend one’s interests and achieve goals without insulting other people.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12957
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
L.A. Snyhur, O.M. Snyhur.pdf82.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.