Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКірєєва, Уляна Валеріївна-
dc.contributor.authorKireyeva, Ulyana Valeriyivna-
dc.date.accessioned2019-01-14T13:12:00Z-
dc.date.available2019-01-14T13:12:00Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКірєєва, У. В. Психологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовки [Текст] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Уляна Валеріївна Кірєєва; наук. кер. А. В. Фурман; РВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". – Ялта, 2013. – 200 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1293-
dc.description.abstractДисертаційна робота присвячена вивченню проблеми розвитку позитивної Я-концепції соціальних педагогів у процесі професійного навчання. Запропонована модель розвитку позитивної Я-концепції студента у системі навчання у сучасному ВНЗ. Розроблена анкета виявлення психологічних особливостей розвитку Я-концепції студентів. Встановлено, що змістовні характеристики Я-концепції особистості майбутніх соціальних педагогів у цілому характеризуються неглибоким усвідомленням себе, нерозвиненим саморозумінням. Значна частина студентів не володіє позитивним самоставленням, достатньою впевненістю у собі та емоційною стійкістю, що перешкоджає розвитку позитивної Я-концепції. The thesis is devoted to studying the problems of positive self-concept social educators during training. The model of the development of a positive self-concept of students in the education system in the modern university. Developed questionnaire identifying psychological characteristics of self-concept of students. Established that the essential features of self-concept of future social educators in general are characterized by shallow knowledge of yourself undeveloped self. Much of the students does not have a positive self-understanding sufficient self-confidence and emotional stability, which prevents the development of a positive self-concept. Thus the change in the content of representations students themselves affect the originality of the present situation and age characteristics of early and late adolescence.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherРеспубліканський вищий навчальний заклад "Кримський гуманітарний університет"uk
dc.subjectсамосвідомістьuk
dc.subjectособистістьuk
dc.subjectЯ-концепціяuk
dc.subjectсоціальний педагогuk
dc.subjectпрофесійне навчанняuk
dc.subjectсаморозумінняuk
dc.subjectемоційна рівновагаuk
dc.subjectвпевненість у собіuk
dc.subjectсамотворчістьuk
dc.subjectconsciousnessuk
dc.subjectpersonalityuk
dc.subjectself-conceptuk
dc.subjectsocial educatoruk
dc.subjectvocational traininguk
dc.subjectself-understandinguk
dc.subjectemotional balanceuk
dc.subjectself-confidenceuk
dc.subjectself-creationuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку Я-концепції майбутніх соціальних педагогів у процесі професійної підготовкиuk
dc.title.alternativePsychological peculiarities of self-concept developing of future social educators in professional traininguk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кірєєва Уляна Валеріївна.pdf2.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.