Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12918
Title: До питання про роль камерного репертуару в підготовці магістрантів-вокалістів педагогічних університетів
Authors: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Полканов, Андрій Андрійович
Polkanov, Andriy Andriyovych
Чжу Юйпен
Keywords: майбутній вчитель музичного мистецтва
вокальне мистецтво
підготовка магістрантів-вокалістів
навчання співу
future music teacher
training of undergraduate vocalists
vocal art
learning to sing
Issue Date: 2021
Publisher: Мадрид, Іспанія : Barca Academy Publishing
Citation: Кьон Н. Г. До питання про роль камерного репертуару в підготовці магістрантів-вокалістів педагогічних університетів / Н. Г. Кьон, А. А. Полканов, Чжу Юйпен // Матеріали VІІІ-ї Міжнародної науково-практичної конференції "Results of modern scientific research and development» /Результати сучасних наукових досліджень і розробок (17-19 жовтня 2021р). - Мадрид, Іспанія : Barca Academy Publishing, 2021. - С. 261-267.
Abstract: Мета статті ‒ обґрунтування специфіки опрацювання камерного репертуару в процесі підготовки магістрантів-вокалістів до навчання співу майбутніх вчителів музичного мистецтва. В основу підготовки статті було покладено методи узагальнення праць в галузі герменевтичного аналізу й інтерпретації вокальних творів, методики підготовки фахівців у галуз вокального мистецтва. The purpose of the article is to substantiate the specifics of processing the chamber repertoire in the process of preparing undergraduate vocalists to teach singing to future teachers of music. The preparation of the article was based on methods of generalization of works in the field of hermeneutic analysis and interpretation of vocal works, methods of training specialists in the field of vocal art.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12918
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Koehn N. G., Polkanov A. A. 2021.pdf214.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.