Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12917
Назва: Методика самодіагностики майбутніми викладачами вокалу якості своєї підготовки до фахової діяльності
Інші назви: Methods of self-diagnosis by future vocal teachers of the quality of their training for professional activities
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Полканов, Андрій Андрійович
Polkanov, Andriy Andriyovych
Калюжна, Оксана Михайлівна
Ключові слова: майбутні викладачі вокалу
методика самодіагностики
фахове самовдосконалення
future vocal teachers
methods of self-diagnosis
professional self-improvement
Дата публікації: 2021
Видавництво: Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Методика самодіагностики майбутніми викладачами вокалу якості своєї підготовки до фахової діяльності / Н. Г. Кьон, А. А. Полканов, О. М. Калюжна // IV Міжнародна научно-практична конференція «International scientific innovations in human life» / Міжнародні наукові інновації в житті людини (20-22 жовтня 2021р). Cognum Publishing House, Manchester, United Kingdom. - 2021р. - С. 338-345.
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто методику моніторингу й самодіагностування магістратами-вокалістами якості своєї підготовки до професійної діяльності. У основу методики покладено визначення головних напрямів вокально-фахової підготовки магістрантів та врахування специфіки їхньої майбутньої вокально-професійної діяльності як викладачів вищих музично-педагогічних закладів. Обґрунтовано значущість критичного самоаналізу магістрантами результатів діагностування як підґрунтя для самостійної й творчої активності, спрямованої на власне фахове самовдосконалення. The article considers the method of monitoring and self-diagnosis by magistrates-vocalists of the quality of their training for professional activity. The methodology is based on determining the main areas of vocal and professional training of undergraduates and taking into account the specifics of their future vocal and professional activities as teachers of higher music and pedagogical institutions. The significance of critical self-analysis of undergraduate results of diagnosis as a basis for independent and creative activity aimed at their own professional self-improvement is substantiated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12917
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koehn, Natalya Georgiivna, Polkanov, Andriy Andriyovych.pdf827.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.