Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12901
Назва: Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення
Інші назви: Diagnosis of stress resistance of high school students in the period of professional self-determination
Автори: Харченко, С. В.
Завгородня, Д. С.
Ключові слова: стресостійкость
стрес
професійне самовизначення
старшокласники
професійна ідентичність
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Харченко С. В. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення / С. В. Харченко, Д. С. Завгородня // Наука і освіта. – 2010. – №3. – С. 153-157.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процес самовизначення старшокласників як один із стресогенних періодів, виявлені основні причини переживання стресу старшокласниками в період професійного самовизначення і рівень їх стресостійкості. Намічені основні перспективи подальшою роботи в цьому напряму. The article analyzes the process of self-determination of senior pupils as a stress period; ascertains some principal reasons of senior pupils’ experiencing stress during their professionalself-determination and the level of their stress resistance. The author outlines prospects of further research in this direction.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12901
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
S.V. Kharchenko, D.S. Zavgorodnyaya.pdf110.12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.