Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778
Title: | Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід |
Other Titles: | Development of students' knowledge in English lessons using a personality-oriented approach |
Authors: | Ніколаєнко, І. І. |
Keywords: | особистісно-зорієнтованого навчання урок англійської мови навчання в групах навчання студентів англійської мови personality-oriented learning learning in groups English lesson teaching English to students |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Ніколаєнко І. І. Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід / І. І. Ніколаєнко // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 176-179. |
Abstract: | У статті описано особистісно-зорієнтований підхід до опрацювання програмового матеріалу на уроках англійської мови у студентів. У навчанні в групах є багато різних форм та визначень, але найбільш спільні підходи включають маленькі, гетерогенні команди, найчастіше – це чотири чи п’ять членів групи, які співпрацюють над одним груповим завданням. The article describes a personality-oriented approach to the development of program material in English lessons for students. There are many different forms and definitions of group learning, but the most common approaches involve small, heterogeneous teams, most often four or five group members working together on one group task. . |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778 |
Appears in Collections: | 2010 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikolaenko І. І.pdf | 87.37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.