Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778
Назва: Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід
Інші назви: Development of students' knowledge in English lessons using a personality-oriented approach
Автори: Ніколаєнко, І. І.
Ключові слова: особистісно-зорієнтованого навчання
урок англійської мови
навчання в групах
навчання студентів англійської мови
personality-oriented learning
learning in groups
English lesson
teaching English to students
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ніколаєнко І. І. Розвиток знань студентів на уроках англійської мови, використовуючи особистісно-зорієнтований підхід / І. І. Ніколаєнко // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 176-179.
Короткий огляд (реферат): У статті описано особистісно-зорієнтований підхід до опрацювання програмового матеріалу на уроках англійської мови у студентів. У навчанні в групах є багато різних форм та визначень, але найбільш спільні підходи включають маленькі, гетерогенні команди, найчастіше – це чотири чи п’ять членів групи, які співпрацюють над одним груповим завданням. The article describes a personality-oriented approach to the development of program material in English lessons for students. There are many different forms and definitions of group learning, but the most common approaches involve small, heterogeneous teams, most often four or five group members working together on one group task. .
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12778
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nikolaenko І. І.pdf87.37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.