Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12738
Назва: Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу
Інші назви: Мentor’s assertiveness as a factor of efficacy of educational process
Автори: Снігур, Л. А.
Snihur, L.
Хижняк, О. А.
Khyzhniak, O. A.
Ключові слова: педагогічний процес у військовому інституті
взаємодія наставника і студентів
особистісний розвиток студентів військових інститутів
pedagogical process in a military institute
interaction of mentor and students
personal development of students of military institutes
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Снігур Л. А. Асертивність наставника як фактор успішності педагогічного процесу / Л. А. Снігур, О. А. Хижняк // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 133-136.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дослідженню взаємодії наставників і студентів у педагогічному процесі військового інституту Досліджується розвиток здатності людини відстоювати свої інтереси і добиватися цілей, не зневажаючи інтересів інших людей. The article researches interaction of mentors and students in educational process of a military institution of higher education; investigates development of personal ability to defend own interests and achieve goals without ignoring other people’s interests.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12738
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Snihur L. 2010.pdf83.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.