Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12733
Назва: Системно-цілісний підхід до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві
Інші назви: System-holistic approach to the socialization of the individual in preschool childhood
Автори: Рогальська, І. П.
Ключові слова: соціалізація особистості
дошкільне дитинство
системно-цілісний підхід
socialization of the individual
preschool childhood
system-holistic approach
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Рогальська І. П. Системно-цілісний підхід до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І. П. Рогальська // Наука і освіта. – 2010. – №2. – С. 110-114.
Короткий огляд (реферат): У статті подано аналіз проблеми щодо системно-цілісного підходу до соціалізації особистості в дошкільному дитинстві. Автор обґрунтовує педагогічну систему дошкільного навчального закладу як відкритої соціо-психолого-педагогічної освіти, окреслює особливості виховної взаємодії з дитин. The article analyzes the systemic integral approach to socialization of personality in childhood. The author substantiates the pedagogical system of a preschool educational establishment as an open social, psychological and pedagogical unit; describes peculiarities of educational interaction with a child.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12733
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rogalska I. 2010.pdf91.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.