Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12730
Назва: Шляхи вдосконалення навичок співу в школярів молодших класів
Інші назви: Ways of improving singing skills of primary schoolchildren
Автори: Кьон, Наталя Георгіївна
Koehn, Natalya Georgiivna
Тун Ліньге
Tong Linge
Ключові слова: учні молодших класів
учитель музичного мистецтва
розвиток ладового почуття
формування навичок співу
принципи системності і наступності
primary school students
musical art teacher
developing a sense of tune
principles of consistency and continuity
formation of singing skills
Дата публікації: 2020
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Кьон Н. Г. Шляхи вдосконалення навичок співу в школярів молодших класів / Н. Г. Кьон, Тун Ліньге // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітніх школах: зб. наук. праць. - 2020. №72. Т. 1. - С. 120-124.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються актуальні питання розвитку музичних здібностей і навчання школярів співу в умовах колективних форм музикування на уроках музичного мистецтва. Викладено дані наукових джерел, в яких засвідчено, що в значної кількості першокласників відсутні здатність до координації слуху і голосу та навички співочого інтонування. Проаналізовано чинники такого становища, cеред яких – низька ефективність реалізації принципу наступності і безперервності музичного виховання дітей дошкільного й шкільного віку, а також недостатня педагогічна увага музичних працівників дошкільних освітніх закладів до індивідуальної роботи з дітьми, які не здатні самостійно набути координації сприйнятого звуку та його відтворення голосом.The article considers topical issues of musical abilities development and teaching students to sing within the framework of collective forms of music making during music lessons. Data from scientific sources are presented, and show that a significant number of first-graders lack the ability to coordinate hearing and voice with singing intonation skills. Among the factors causing this situation are low efficiency of implementing the principle of progression and continuity of musical education for children of preschool and school age, as well as insufficient pedagogical attention of music educators in preschool educational institutions to individual work with children who are not capable to independently learn to coordinate the perceived sound and its reproduction by voice.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12730
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Koehn Natalya Georgiivnа 2020.pdf259.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.