Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12715
Назва: Interdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachers
Інші назви: Міждисциплінарна координація в історико-теоретичному та музично-виконавському навчанні майбутніх учителів музичного мистецтва
Автори: Ніколаї, Галина Юріївна
Николаи, Галина Юрьевна
Nikolai, Halyna Yu
Линенко, Алла Францівна
Линенко, Алла Францевна
Lynenko, Alla Frantsevna
Кьон, Наталя Георгіївна
Кен, Наталья Георгиевна
Koehn, Natalya Georgiivna
Boichenko, Maryna
Ключові слова: interdisciplinary coordination
music-performing training
piano
violin
vocal and choral-conducting training
methodological approaches
musical art teachers
міждисциплінарна координація
музично-виконавське навчання
фортепіано
скрипка
вокал та хорове диригування
вчителі музичного мистецтва
методичні підходи
Дата публікації: 2020
Видавництво: Karabuk University
Бібліографічний опис: Nikolai H. Interdisciplinary Coordination in Historical-Theoretical and Music-Performing Training of Future Musical Art Teachers / Nikolai H., Lynenko А., Koehn N., Boichenko N. // Journal of History Culture and Art Research (ISSN: 2147-0626) Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi Vol. 9, No. 1, March 2020. - P. 225-235.
Короткий огляд (реферат): The article investigates the basic blocks of future musical art teachers' training, which include historical-music, theoretical-music, and music-performing disciplines. In this regard, the didactic potential of their interdisciplinary coordination is revealed, and ways of its realization are suggested. The methodological basis of the study includes the phenomenological approach in which music is positioned as a distinctive phenomenon, an ideal substance that comprehends the immense and creates a sensual picture of the world. It is shown that, in contrast to the competence approach, which directs the efforts of researchers to the formation of professional and personal qualities of the teacher, the interdisciplinary approach primarily involves optimization of the curriculum. У статті досліджуються основні блоки підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, які включають історико-музичну, теоретико-музичну та музично-виконавську дисципліни. У зв'язку з цим розкривається дидактичний потенціал їх міжпредметної координації та пропонуються шляхи його реалізації. Методологічна основа дослідження включає феноменологічний підхід, у якому музика позиціонується як відмінне явище, ідеальна субстанція, яка осмислює величезне та створює чуттєву картину світу. Показано, що на відміну від компетентнісного підходу, який спрямовує зусилля дослідників на формування професійних та особистісних якостей вчителя, міжпредметний підхід насамперед передбачає оптимізацію навчальної програми.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12715
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії музики і вокалу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Interdisciplinary Coordination in Historic 2020.pdf265.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.