Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12714
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorBroiako, Nadiia-
dc.contributor.authorOliinyk, Oksana-
dc.contributor.authorSkomorovska, Iryna-
dc.contributor.authorDorofieieva, Veronika-
dc.contributor.authorPistunova, Tetiana-
dc.contributor.authorКьон, Наталя Георгіївна-
dc.contributor.authorKoehn, Natalya Georgiivna-
dc.date.accessioned2021-10-01T07:14:53Z-
dc.date.available2021-10-01T07:14:53Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationTraining as a means of successful professionalization of applicants for higher education in quarantine / N. Broiako, O. Oliinyk, I. Skomorovska, V. Dorofieieva, T. Pistunova, N. Koehn // Laplage em Revista (International). – 2021. – V. 7. – P. 503-510.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12714-
dc.description.abstractThe article presents a model of training as an innovative pedagogical technology for successful professionalization of future professionals in quarantine and distance learning. The pedagogical conditions and features of educational and professional training to ensure the formation of professional competencies in students are determined. The principles and methods of application of training pedagogical technology in the context of integration approaches to the organization and content of distance learning in higher education institutions are analyzed. The role of development of pedagogical skill of the teacher- trainer as a factor of qualitative preparation of future experts in unpredictable situations of their professional formation is noted. У статті представлена ​​модель навчання як інноваційної педагогічної технології для успішної професіоналізації майбутніх спеціалістів з карантину та дистанційного навчання. Визначаються педагогічні умови та особливості освітньо -професійної підготовки для забезпечення формування професійної компетентності в учнів. Проаналізовано принципи та методи застосування навчальної педагогічної технології в контексті інтеграційних підходів до організації та змісту дистанційного навчання у вищих навчальних закладах. Відзначається роль розвитку педагогічної майстерності вчителя-тренера як чинника якісної підготовки майбутніх фахівців у непередбачуваних ситуаціях їх професійного становлення.uk
dc.language.isoenuk
dc.publisherUniversidade Federal de São Carlos - UFSCar/Sorocabauk
dc.subjecteducational and professional traininguk
dc.subjectdistance learninguk
dc.subjectcomputer technologyuk
dc.subjectprofessional competenceuk
dc.subjectpedagogical technologiesuk
dc.subjectнавчально-професійна підготовкаuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectкомп'ютерні технологіїuk
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk
dc.subjectпедагогічні технологіїuk
dc.titleTraining as a means of successful professionalization of applicants for higher education in quarantineuk
dc.title.alternativeНавчання як засіб успішної професіоналізації здобувачів вищої освіти на карантиніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Training_as_a_means 2021.pdf238.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.