Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
Title: Транснаціональні освітні технології в контексті розвитку загальної музичної освіти
Other Titles: Transnational educational technologies in the context of the development of general music education
Authors: Хан, Хуйюнь
Keywords: транснаціональні освітні технології
музична освіта
педагочні технології
музична культура школярів
transnational educational technologies
pedagogical technologies
music education
musical culture of schoolchildren
Issue Date: 2021
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Одеса (Україна), Бенгбу (Китай)
Citation: Хан Хуйюнь Транснаціональні освітні технології в контексті розвитку загальної музичної освіти / Хан Хуйюнь // Світова самоізоляція як можливість переосмислення : матеріали VI науково-методичного міжнародного Круглого столу (8 червня 2021 р.). – Одеса (Україна), Бенгбу (Китай): ОНПУ, 2021. – С. 211-216.
Abstract: Використання продуктивних педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва може сприяти постановці загальної музичної освіти школярів на більш високому рівні. Пропонуємо педагогам-музикантам низку педагогічних технологій, які успішно застосовують найкращі учителі. Дані технології викликають у школярів підвищений інтерес та суттєво впливають на мотивацію учнів. The use of productive pedagogical technologies in music lessons can help to set the general music education of students at a higher level. We offer music teachers a number of pedagogical technologies that are successfully used by the best teachers. These technologies are of great interest to students and significantly affect the motivation of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12505
Appears in Collections:Світова ізоляція як можливість переосмислення (2021)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Han Huiyun 2021.pdf1.62 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.