Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Title: Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі
Other Titles: Theoretical and Methodical Basis of Teaching Ukrainian Language of Children of Elder Preschool in the Multi-Cultural Environment
Authors: Казанцева, Лариса Іванівна
Kazantceva, Larysa Ivanovna
Keywords: полікультурний простір
полікультурне мовленнєве середовище
дискурсивна діяльність дітей дошкільного віку
державна мовна політика
етнічна спільнота
рідна мова
нерідна мова
мовленнєві та комунікативна компетенції
навчання української мови
multi-cultural environment
multi-cultural speaking environment
discourse activity of children of preschool age
state language policy
ethnic community
native language
non-native language
speaking competences
learning the Ukrainian language
Issue Date: 2014
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Казанцева, Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Лариса Іванівна Казанцева; наук. консультант А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 44 с.
Abstract: У дисертації представлено теоретико-методичний підхід на засадах культурологічного, комунікативного, компетентнісного концептів до проблеми навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного мовленнєвого середовища; розроблено та науково обґрунтовано функціональну модель розвитку українського мовлення, яка обіймала чотири етапи: пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий і оцінно-рефлексивний, доведено ефективність її використання. In thesis there are represented the theoretical-methodical approaches (on the basis of culture-logical, communicative, competence concepts) for the problem of teaching Ukrainian language of children of elder preschool age in the conditions of multi-cultural environment. There is worked out and scientifically grounded the functional model of development of Ukrainian language speaking, which contains four stages: cognitive-oriented, reproductive-speaking, communicative-creative and value-reflexive.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1239
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kazantceva.pdf315.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.