Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12386
Назва: Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах
Автори: Кияновський, А. О.
Ключові слова: інтерактивні методи навчання
гармонійно розвинена особистість
початкові класи
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кияновський А. О. Інтерактивні методи навчання - як засіб формування гармонійно розвиненої особистості на уроках в початкових класах / А. О. Кияновський // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 162-168.
Короткий огляд (реферат): Одним з основних методичних інновацій у галузі освіти, є інтерактивні методи навчання. Слово „інтерактив" прийшло до нас з англійської мови "interact". „Inter"- це „взаємний", „act" – діяти. Інтерактивне навчання - діалогове навчання, у ході якого здійснюється взаємодія вчителя i учня. Метою інтерактивного навчання є – створювання комфортних умов навчання, при яких учень відчуває свою успішність, свою інтелектуальну досконалість, що робить продуктивним сам освітній процес. Але ж переважна більшість учителів, як показує дослідження, не завжди розуміє його значення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12386
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kyianovskii.pdf216.34 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.