Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1238
Title: | Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в полікультурному просторі |
Other Titles: | Theoretical and Methodical Basis of Teaching Ukrainian Language of Children of Elder Preschool in the Multi-Cultural Environment |
Authors: | Казанцева, Лариса Іванівна Kazantceva, Larysa Ivanovna |
Keywords: | полікультурний простір полікультурне мовленнєве середовище дискурсивна діяльність дітей дошкільного віку державна мовна політика етнічна спільнота рідна мова нерідна мова мовленнєві та комунікативна компетенції навчання української мови multi-cultural environment multi-cultural speaking environment discourse activity of children of preschool age state language policy ethnic community native language non-native language speaking competences learning the Ukrainian language |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського |
Citation: | Казанцева, Л. І. Теоретичні і методичні засади навчання дітей старшого дошкільного віку [Текст] : дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02 / Лариса Іванівна Казанцева; наук. консультант А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 490 с. |
Abstract: | У дисертації представлено теоретико-методичний підхід на засадах культурологічного, комунікативного, компетентнісного концептів до проблеми навчання дітей старшого дошкільного віку української мови в умовах полікультурного мовленнєвого середовища; розроблено та науково обґрунтовано функціональну модель розвитку українського мовлення, яка обіймала чотири етапи: пізнавально-орієнтувальний, репродуктивно-мовленнєвий, комунікативно-творчий і оцінно-рефлексивний, доведено ефективність її використання. In thesis there are represented the theoretical-methodical approaches (on the basis of culture-logical, communicative, competence concepts) for the problem of teaching Ukrainian language of children of elder preschool age in the conditions of multi-cultural environment. There is worked out and scientifically grounded the functional model of development of Ukrainian language speaking, which contains four stages: cognitive-oriented, reproductive-speaking, communicative-creative and value-reflexive. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1238 |
Appears in Collections: | Дисертації |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Казанцева Лариса Іванівна.pdf | 4.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.