Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Назва: До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації
Автори: Лєскова, А. А.
Ключові слова: педагогічна імпровізація
вчитель
педагогічна наука
психологічна наука
Дата публікації: 2006
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Лєскова А. А. До проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації / А. А. Лєскова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2006. – № 5-6. – С. 53-56.
Короткий огляд (реферат): Явище педагогічної імпровізації широко відоме у професійній діяльності вчителя. Однак на сьогоднішній день воно залишається недостатньо вивченим з точки зору педагогічної та психологічної науки. Розробка проблеми класифікації видів педагогічної імпровізації дозволяє глибше проаналізувати її сутність, розглянути в усьому розмаїтті. Актуальність також визначається практичними запитами щодо навчання вчителів використання педагогічної імпровізації у процесі педагогічного спілкування з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12333
Розташовується у зібраннях:2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leskova.pdf90.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.