Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12256
Назва: Формування готовності до самостійної роботи студентів – філологів як творча співпраця викладача і студента
Автори: Emel'yanova, Dar'ya Volodymyrivna
Ємельянова, Дар’я Володимирівна
Сподарец, Володимир Іванович
Spodarets, Volodymyr
Ключові слова: творчий потенціал
інтерактивна технологія
творчий процес
кредитно-модульна система
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ємельянова Д. В. Формування готовності до самостійної роботи студентів – філологів як творча співпраця викладача і студента / Д. В. Ємельянова, В. І. Сподарець // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 177-181.
Короткий огляд (реферат): У статті наведені результати теоретичного й експериментального дослідження проблеми формування готовності до самостійної роботи майбутніх вчителів-філологів, їхнього професійного становлення на основі творчого співробітництва викладача й студента. The article suggests some results of theoretical and experimental research on the problem of forming readiness for independent work of future teachers of philology, their professional development on the basis of creative collaboration of a teacher and student.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12256
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yemelyanova, V.I. Spodarets.pdf99.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.