Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12234
Назва: Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем
Автори: Чабанюк, Г. Ф.
Ключові слова: візуальне мислення
профільне навчання
вербальне мислення
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Чабанюк Г. Ф. Порівняльний аналіз розвитку операцій візуального та вербального мислення в підлітків, що навчаються за різним профілем / Г. Ф. Чабанюк // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 107-111.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються особливості розвитку операцій візуального й вербального мислення, у підлітків, які навчаються в різних профільних класах. The article presents some peculiarities of development of operations of visual and verbal thinking of teenagers studying in different specializations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12234
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Chabanyuk.pdf93.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.