Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12219
Назва: Роль комп’ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків
Автори: Грек, Олена Миколаївна
Grek, Olena Mykolayivna
Ключові слова: візуальна креативність
підлітковий вік
візуальне мислення
структура візуальної креативності
комп’ютерні технології
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Грек О. М. Роль комп’ютерного тренінгу в розвитку візуальної креативності підлітків / О. М. Грек // Наука і освіта : наук. - практ. журнал. – 2010. – №10. – C. 49-54.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена ролі комп'ютерних технологій у розвитку візуальної креативности особистості. Дається визначення візуальної креативности, її структури. Розкрито особливості створення комп'ютерного тренінгу з розвитку візуальної креативності; принципи на яких він побудований; його завдання й зміст. Аналізуються результати апробації тренінгу й ефективність його використання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12219
Розташовується у зібраннях:2010

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Greck.pdf104.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.