Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12007
Назва: Особливості емоційного стану молодших школярів з різним рівнем успішності виконання навчальних завдань
Інші назви: Features of the emotional state of junior students with different levels of success in learning tasks
Автори: Семків, Х. Б.
Сидорик, Ю. Р.
Ключові слова: емоційний стан
молодший шкільний вік
успішність виконання навчальних завдань
внутрішній план дій
emotional state
primary school age
academic performance
internal action plan
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Семків Х. Б. Особливості емоційного стану молодших школярів з різним рівнем успішності виконання навчальних завдань /Х. Б. Семків, Ю. Р. Сидорик // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 227-231.
Короткий огляд (реферат): Отримані результати дослідження дозволяють констатувати наявність більш позитивно забарвленого емоційного стану в молодших школярів із високим рівнем успішності виконання математичних завдань та навпаки. Виявлені закономірності можуть свідчити про наявність у молодших школярів занепокоєності своїм рівнем успішності та її оцінкою вчителем. The results of the study allow us to state the presence of a more positively colored emotional state in younger students with a high level of success in mathematical tasks and vice versa. The identified patterns may indicate that younger students are concerned about their level of performance and its assessment by the teacher.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12007
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Semkiv H. 2011.pdf166.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.