Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11979
Назва: Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности
Інші назви: Взаємозв'язок ціннісно-смислової сфери і креативних характеристик особистості
Interconnection between the value-sense sphere and the creative characteristics of the specialty
Автори: Крейдун, Н. П.
Поливанова, Е. Е.
Яворовська, Л. М.
Яновская, С. Г.
Ключові слова: эмпирическое исследование
студент-психолог
креативность
личность
емпіричне дослідження
креативність
особистість
empirical research
creativity
personality
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Крейдун Н. П. Взаимосвязь ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности / Н. П. Крейдун, Е. Е. Поливанова, Л. Н. Яворовская, С. Г. Яновская // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 129-132.
Короткий огляд (реферат): В статье представлены результаты эмпирического исследования взаимосвязи ценностно-смысловой сферы и креативных характеристик личности студентов-психологов. Представлен краткий анализ подходов к пониманию феноменологии креативности, демонстрирующих многоаспектность данного психологического явления. Авторы рассматривают креативность как процесс, позволяющий личности находить новые способы достижения целей и как проявление индивидуальности личности, ее свойств. У статті представлені результати емпіричного дослідження взаємозв'язку ціннісно-смислової сфери і креативних характеристик особистості студентів-психологів. Представлений короткий аналіз підходів до розуміння феноменології креативності, що демонструють багатоаспектність даного психологічного явища. Автори розглядають креативність як процес, що дозволяє особистості знаходити нові способи досягнення цілей і як прояв індивідуальності особистості, її властивостей. The article presents the results of an empirical study of the relationship between the value-semantic sphere and creative personality characteristics of students-psychologists. A brief analysis of approaches to understanding the phenomenology of creativity, demonstrating the multifaceted nature of this psychological phenomenon. The authors consider creativity as a process that allows individuals to find new ways to achieve goals and as a manifestation of personality, its properties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11979
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Creydun N 2011.pdf132.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.