Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11958
Title: Психологические особенности развития операциональных компонентов визуального мышления у студентов-художников и студентов-хореографов
Other Titles: Психологічні особливості розвитку операціональних компонентів візуального мислення у студентів-художників і студентів-хореографів
Psychological features of development of operational components of visual thinking at students-artists and students-choreographers
Authors: Цзян, Даньян
Jiang, Danyan
Keywords: визуальное мышление
операциональные компоненты
студенты-художники
студенты-хореографы
творчество
візуальне мислення
операціональні компоненти
студенти-художники
студенти-хореографи
творчість
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Цзян Даньян Психологические особенности развития операциональных компонентов визуального мышления у студентов-художников и студентов-хореографов / Цзян Даньян // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №9. – С. 73-77.
Abstract: В статье раскрываются результаты исследования особенностей развития операциональных компонентов визуально-мыслительной деятельности у студентов художественной и хореографической специальностей. Сделан их сравнительный анализ. У статті розкриваються результати дослідження особливостей розвитку операціональних компонентів візуально-розумової діяльності у студентів художньої і хореографічної спеціальностей. Зроблено їх порівняльний аналіз. The article reveals the results of the study of the peculiarities of the development of operational components of visual and mental activity in students of art and choreography. Their comparative analysis is made.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11958
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jiang Danyan 2011.pdf197.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.