Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11933
Title: | Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад-школа І-ІІІ ступени" |
Other Titles: | Сутність і особливості управління навчально-виховним комплексом "Дитячий садок-школа І-ІІІ ступенів" The essence and features of the management of the educational complex "Kindergarten-school of I-III degrees" |
Authors: | Тарарака, Т. В. |
Keywords: | управление цель управления структура управления управління мета управління структура управління management purpose of management management structure |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського» |
Citation: | Тарарака Т. В. Сущность и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад-школа І-ІІІ ступени" / Т. В. Тарарака // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 150-153. |
Abstract: | В статье проанализировано сущность, цель, принципы и особенности управления учебно-воспитательным комплексом "Детский сад – школа І-ІІІ ступени"; рассмотрены пути совершенствования системы управления комплексом в целом и его отдельными структурными компонентами. У статті проаналізовано сутність, мета, принципи та особливості управління навчально-виховним комплексом "Дитячий садок - школа І-ІІІ ступенів"; розглянуті шляхи вдосконалення системи управління комплексом в цілому і його окремими структурними компонентами. The article analyzes the essence, purpose, principles and features of the management of the educational complex "Kindergarten - school of I-III degrees"; considered ways to improve the management system of the complex as a whole and its individual structural components. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11933 |
Appears in Collections: | 2011 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Tararaka T. V. 2011.pdf | 110.77 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.