Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11887
Назва: Роль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківців
Інші назви: The role of a teacher-mentor in the scientific activity of novice researchers
Автори: Осипова, Тетяна Юріївна
Осипова, Татьяна Юрьевна
Osipova, Tetyana Yuryivna
Ключові слова: науково-дослідницька діяльність студентів
науково-методична діяльність учителів-практиків
педагог-наставник
research activity of students
scientific and methodical activity of teachers-practitioners
teacher-mentor
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Осипова Т. Ю. Роль педагога-наставника в науковій діяльності дослідників-початківців / Т. Ю. Осипова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 103-106.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються види наукової діяльності майбутніх у молодих учителів, визначається роль педагоганаставника в науково-дослідницькій діяльності дослідників-початківців. The article considers the types of scientific activities of future young teachers, determines the role of the teacher-mentor in the research activities of novice researchers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11887
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osipova Tetyana Yuryivna 2011.pdf116.65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.