Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11850
Назва: Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії
Інші назви: Scientific approaches and principles of formation of artistic and communicative skills of future teachers of music and choreography
Автори: Волкова, Юлія Ігорівна
Volkova, Yuliia
Мировська, Ю. І.
Ключові слова: наукові підходи
принципи
художньо-комунікативні вміння
майбутні вчителі музики і хореографії
conceptual approaches
principles
artistic and communicative skills
future music and choreography teachers
Дата публікації: 2015
Видавництво: НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Волкова Ю. І. Наукові підходи і принципи формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики та хореографії / Ю. І. Волкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. – Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Вип. 18(23) – К. : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 166- 172.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті наукові підходи і принципи, що визначають стратегію методичного супроводу процесу формування художньо-комунікативних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Такими підходами є: гуманістичний, середовищної, особистісно-діяльнісний і герменевтичний. Розкрито принцип комфортного художнього спілкування, принцип художньої творчості, принцип діалогічності і принцип художньо-комунікативного розуміння. В статье рассмотрены научные подходы и принципы, определяющие стратегию методического сопровождения процесса формирования художественно-коммуникативных умений будущих учителей музыки и хореографии. Такими подходами являются: гуманистический, средовой, личностно-деятельностный и герменевтический. Раскрыты принцип комфортного художественного общения, принцип художественного творчества, принцип диалогичности и принцип художественно-коммуникативного понимания. This article deals with the conceptual approaches, principles necessary to determine and reason the pedagogical conditions and methodical support structure of the artistic and communicative skills forming of future music and choreography teachers. Such approaches are: humanistic, environmental, activistic and hermeneutical. The following principles are pointed out: the principle of the comfortable artistic communication, the principle of the artistic creation, the principle of the dialogueness and the principle of the artistic and communicative comprehension.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11850
Розташовується у зібраннях:Кафедра музичного мистецтва і хореографії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Volkova Yuliia 2015.pdf306.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.