Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/117
Назва: State language policy in education of modern Ukraine under perspective European integration
Інші назви: Державна мовна політика в галузі освіти сучасної України в умовах перспективної євроінтеграції
Автори: Lopushynskyi, Ivan
Kovnir, Olena
Лопушинський, Іван
Ковнір, Олена
Ключові слова: Ukrainian state
language policy
branch of education
prospective European integration
українська держава
мовна політика
галузь освіти
перспективна євроінтеграція
Дата публікації: 2018
Видавництво: South Ukrainian National Pedagogical University named after K. D.Ushynsky
Бібліографічний опис: Lopushynskyi I. State language policy in education of modern Ukraine under perspective European integration / I. Lopushynskyi, O. Kovnir // Наука і освіта. – 2018. – №2. – C. 76–85.
Короткий огляд (реферат): The European integration movement of Ukraine means, in particular, the recognition of European standards in the field of linguistic policy, as world experience proves the decisive role of the language and cultural factor in the formation of national communities, and that the spread of a single language is the most effective factor in consolidating the population within a single state. The paper aims to develop and scientifically substantiate a conceptual model of the formation and implementation of the state language policy in the field of education of Ukraine in the conditions of perspective European integration, which is based on the system of scientific approaches, normative legal documents and empirical data on the language situation in the field of education of Ukraine. The article analyses the theoretical principles of the formation and implementation of the state language policy in the field of education of Ukraine, defines the essence and interconnection of the main categories of the theory of language policy, and substantiates the need for the development of modern language policy in the field of education of Ukraine as an integral part of the national statepublic system of this policy. On the basis of the conducted researches the methodology of improvement of mechanisms of its functioning and development is offered. The alternative models of implementing language policy in the field of education of Ukraine are presented. The methodology of the improvement of mechanisms of the state language policy formation and realization in the field of education of Ukraine is suggested based on the conducted researches. The results of the study provide an opportunity to determine the directions of further development and improvement of language policy in the field of education of Ukraine. Євроінтеграційний рух України включає визнання європейських стандартів в галузі мовної політики, оскільки світовий досвід доводить вирішальну роль мовно-культурного фактору у формуванні національних спільнот, а також що поширення однієї мови є найдієвішим чинником консолідації населення в межах однієї держави. Мета статті: розробити та науково обґрунтувати концептуальну модель формування та реалізації державної мовної політики в галузі освіти України в умовах перспективної євроінтеграції, яка базується на системі наукових підходів, нормативно-правових документах та емпіричних даних щодо мовної ситуації в галузі освіти України. Вибір завдань дослідження визначив його методологію, а саме вивчення і аналіз теорії й практики формування та реалізації державної мовної політики в галузі освіти. У статті проаналізовано теоретичні засади формування та реалізації державної мовної політики у галузі освіти України, визначено суть і взаємозв’язок основних категорій теорії мовної політики, обґрунтовано потребу в розробленні сучасної мовної політики в галузі освіти України як складової загальнонаціональної державно-громадської системи цієї політики. На підставі проведених досліджень запропоновано методологію вдосконалення механізмів її функціонування та розвитку. Запропоновано альтернативні моделі здійснення мовної політики у галузі освіти України. На основі проведених досліджень подано методологію вдосконалення механізмів формування та реалізації державної мовної політики в галузі освіти України. Підсумки дослідження дають змогу визначити напрями дальшого розвитку і вдосконалення мовної політики в галузі освіти України.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/117
ISSN: 2311-8466
Розташовується у зібраннях:2018

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іван Лопушинський, Олена Ковнір.pdf604.69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.