Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11783
Title: Самообучение иностранным языкам в условиях становления новой образовательной парадигмы.
Other Titles: Самообучення іноземними мовами в умовах становлення нової освітньої парадигми
Self-learning in foreign languages ​​in the conditions of formation of a new educational paradigm
Authors: Кордонова, Алла Вікторівна
Кордонова, Алла Викторовна
Kordonova, Alla Victorivna
Keywords: образовательная парадигма
самообразование
самообучение
иностранные языки
освітня парадигма
самоосвіта
самонавчання
іноземні мови
educational paradigm
self-study
self-education
foreign languages
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кордонова А. В. Самообучение иностранным языкам в условиях становления новой образовательной парадигмы.
Abstract: В статье подчёркивается важная роль самостоятельного обучения студентов в условиях формирования новой образовательной парадигмы, проводится сравнительная характеристика процессов самообучения и организованного обучения в контексте изучения иностранных языков, выявляются специфические особенности иноязычного самообучения студентов. У статті підкреслюється важлива роль самостійного навчання студентів в умовах формування нової освітньої парадигми, проводиться порівняльна характеристика процесів самонавчання і організованого навчання в контексті вивчення іноземних мов, виявляються специфічні особливості іншомовного самонавчання студентів. he statistic attaches importance to the role of self-directed knowledge of students in the minds of the formation of new educational paradigms, a sequential characterization of the processes of self-teaching and organized knowledge in the context of the development of specific individualities by students is carried out.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11783
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kordonova Alla Victorivna 2011.pdf363.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.