Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11777
Title: Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів
Other Titles: Conceptual bases of development of model of productive monitoring of professional training of future teachers of higher technical educational institutions
Authors: Єрмакова, Світлана Станіславівна
Ермакова, Светлана Станиславовна
Yermakova, Svitlana Stanislavivna
Keywords: професійна підготовка майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів
моніторинг професійної підготовки
professional training of future teachers of higher technical educational institutions
training monitoring
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Єрмакова С. С. Концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів / С. С. Єрмакова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 52-56.
Abstract: У статті розкрито концептуальні засади розробки моделі продуктивного моніторингу професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів, сутність моделі професійної підготовки майбутніх викладачів вищих технічних навчальних закладів. The article reveals the conceptual principles of developing a model of productive monitoring of professional training of future teachers of higher technical educational institutions, the essence of the model of professional training of future teachers of higher technical educational institutions
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11777
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yermakova S. S. 2011.pdf137.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.