Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11770
Title: Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності
Other Titles: Psychological and pedagogical influence of teachers on students as an integral part of the success of teaching
Authors: Воронюк, І. В.
Keywords: психолого-педагогічний вплив.
інтеракції
успішність викладацької діяльності
взаємодія вчителів з учнями
педагогічні методики
psychological and pedagogical influence
interactions
success of teaching
pedagogical methods
interaction of teachers with students
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Воронюк І. В. Психолого-педагогічний вплив учителя на учнів як інтегральна складова успішності викладацької діяльності / І. В. Воронюк // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №8. – С. 27-31.
Abstract: Проблема підвищення ефективності психолого-педагогічного впливу, і на цій основі успішності викладацької діяльності, визначається як міжнаукова системна проблема впровадження в педагогічну практику у формі нововведень структурно й алгоритмічно нових методів впливу, утворених шляхом цілеспрямованої трансформації з рівня психологічних механізмів і закономірностей до рівня окремих педагогічних методик реалізації інтеракцій учителів з учнями. The problem of improving the effectiveness of psychological and pedagogical influence, and on this basis the success of teaching, is defined as an interdisciplinary systemic problem of introducing into pedagogical practice in the form of innovations structurally and algorithmically new methods of influence formed by purposeful transformation from the level of psychological mechanisms implementation of teacher-student interactions.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11770
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voroniuk I. V. 2011.pdf129.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.