Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11701
Title: Возможности использования средств дистанционной коммуникации в учебном процессе
Other Titles: Можливості використання засобів дистанційного комунікації в навчальному процесі
Possibilities of using means of distance communication in the educational process
Authors: Геркерова, Александра Михайловна
Явич, Роман
Геркерова, Олександра Михайлівна
Gerkerova, Oleksandra Mykhailivna
Keywords: інформаційні технології
дистанційна комунікація
информационные технологии
дистанционная коммуникация
information technology
remote communication
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Геркерова А. М. Возможности использования средств дистанционной коммуникации в учебном процессе / А. М. Геркерова, Р. Явич // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 78-81.
Abstract: В статье рассмотрены педагогические аспекты использования современных средств коммуникации, представлена классификация программных дистанционных средств с точки зрения их дидактических качеств, сформулированы условия, необходимые для организации дистанционного управления учебной деятельностью. У статті розглянуті педагогічні аспекти використання сучасних засобів комунікації, подано класифікацію програмних засобів дистанційного з точки зору їх дидактичних якостей, сформульовані умови, необхідні для організації дистанційного управління навчальною діяльністю. The article discusses the pedagogical aspects of the use of modern means of communication, presents the classification of software remote means from the point of view of their didactic qualities, formulates the conditions necessary for organizing remote control of educational activities.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11701
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Геркерова А. М. 2011.pdf137.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.