Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657
Назва: Наукові засади педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов ступеневої освіти
Інші назви: Scientific principles of pedagogical management of adaptation of future teachers in terms of higher education
Автори: Галус, О. М.
Ключові слова: управління
педагогічне управління
адаптація особистості
вища школа
management
pedagogical management
personality adaptation
higher school
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Галус О. М. Наукові засади педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів за умов ступеневої освіти / О. М. Галус // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №7. – С. 18-20.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання педагогічного управління адаптацією майбутніх учителів в умовах реформування вищої школи. Проаналізовано закономірності, принципи та умови педагогічного управління, які сприяють успішній адаптації майбутніх учителів у системі ступеневої освіти. The article considers the issues of pedagogical management of adaptation of future teachers in the conditions of higher school reform. The regularities, principles and conditions of pedagogical management, which contribute to the successful adaptation of future teachers in the system of higher education, are analyzed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11657
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Halus O. M. 2011.pdf115.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.