Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1162
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛісовська, Тетяна Адамівна-
dc.contributor.authorLisovska, Tetyana Adamivna-
dc.date.accessioned2018-12-21T10:02:13Z-
dc.date.available2018-12-21T10:02:13Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationЛісовська, Т. А. Індивідуально-диференційований підхід до музичного виховання дітей старшого дошкільного віку : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Тетяна Адамівна Лісовська; наук. кер. Т. М. Степанова; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2011. – 20 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1162-
dc.description.abstractУ дисертації теоретично обґрунтовано й апробовано педагогічні умови реалізації індивідуально-диференційованого підходу до музичного виховання старших дошкільників. У дослідженні розкрито сутність і структуру феноменів «індивідуально-диференційований підхід до музичного виховання дошкільників», «музична вихованість дітей старшого дошкільного віку»; уточнено поняття «музичне виховання», «індивідуалізація», «диференціація». Визначено критерії (когнітивний, репродуктивно-діяльнісний, рефлексійно-оцінний), показники і схарактеризовано рівні сформованості музичної вихованості дітей старшого дошкільного віку. The thesis focuses on the problem of individual-differentiated approach to the preschool-age children musical education. In the research, pedagogical conditions of realization of individual-differentiated approach to the pre-school-age children musical education are theoretically grounded and practically exercised. The contents and the structure of the phenomena “individual-differentiated approach to the preschool-age children musical education”, “musical education of the preschool-age children” have been defined. The essence of the notions “musical education”, “individualization”, “differentiation” have been specified. The criteria, (cognitive, reproductive and operative, reflexive and evaluative), indicators and the levels of developing preschool-age children musical education have been revealed.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectіндивідуально-диференційований підхідuk
dc.subjectмузичне вихованняuk
dc.subjectмузична вихованістьuk
dc.subjectдіти старшого дошкільного вікуuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectдиференційовані програмиuk
dc.subjectиндивидуально-дифференцированный подходuk
dc.subjectindividual-differentiated approachuk
dc.subjectmusical educationuk
dc.subjectpreschool-age childrenuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectdifferentiated musical training programmesuk
dc.titleІндивідуально-диференційований підхід до музичного виховання дітей старшого дошкільного вікуuk
dc.title.alternativeIndividual-differentiated approach to the preschool-age children musical educationuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Loboda .pdf233.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.