Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11609
Title: Методологічні підходи та історичні технології забезпечення якості підготовки фахівців у вищій школі
Other Titles: Methodological approaches and historical technologies to ensure the quality of training in higher education
Authors: Орехова, Лариса Ивановна
Орєхова, Лариса Іванівна
Orekhova, Larysa Ivanivna
Keywords: якість освіти
історичний досвід
вища школа
quality of education
higher school
historical experience
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Орєхова Л. І. Методологічні підходи та історичні технології забезпечення якості підготовки фахівців у вищій школі / Л. І. Орєхова // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 170-174.
Abstract: У статті обґрунтовується, що в працях видатних педагогів і просвітників порушено чимало важливих питань, які не втратили своєї актуальності й сьогодні і, за детального їх вивчення, можуть дати відповіді і на сучасні проблемні питання освіти, і визначити шляхи оновлення та засоби реформування та якості вищої освіти України. Серед відомих діячів та просвітителів минулого названо Ф.І. Буслаєва, Б. Гринченка, І. Огієнка, О. Потебню, С. Русову, К. Д. Ушинського, І. І. Срезнєвського. The article substantiates that the works of prominent teachers and educators raised many important issues that have not lost their relevance today and, in detail, can provide answers to current issues of education, and identify ways to update and means of reform and quality of higher education. education of Ukraine. Among the famous figures and educators of the past named FI Buslaeva, B. Hrynchenko, I. Ogienko, O. Potebnya, S. Rusova, KD Ushinsky, II Sreznevsky.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11609
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Orekhova Larysa Ivanivna 2011.pdf139.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.