Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11607
Title: Специфіка заочної форми навчання і суб'єктів її освітнього процесу
Other Titles: Специфика заочной формы обучения и субъектов ее образовательного процесса
The specifics of distance learning and the subjects of its educational process
Authors: Нестеренко, Вікторія Володимирівна
Нестеренко, Виктория Владимировна
Nesterenko, Victoria Volodymyrivna
Keywords: заочне навчання
специфіка заочної форми навчання
студент-заочник
безперервне навчання
елементи дистанційного навчання
distance learning
specifics of distance learning
part-time student
lifelong learning
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Нестеренко В. В. Специфіка заочної форми навчання і суб'єктів її освітнього процесу / В. В. Нестеренко // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 1657-170.
Abstract: У статті розглядаються специфіка заочної форми навчання, і суб’єктів її освітнього процесу. Розглянуті потенціал і особливості заочної педагогічної освіти в сучасних умовах. Наведено специфічні риси заочної форми навчання. Описано певні негативні риси заочного навчання, які об'єктивно утрудняють процес педагогічного стимулювання професійної компетентності студентів. The article considers the specifics of distance learning, and the subjects of its educational process. Considered potential and features of correspondence pedagogical education in modern conditions. The specific features of distance learning are given. Certain negative features of distance learning are described, which objectively complicate the process of pedagogical stimulation of professional competence of students.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11607
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nesterenko Victoria Volodymyrivna 2011.pdf132.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.