Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11595
Title: Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини
Other Titles: State of stage excitement of the students-singers in the process of performance the educational repertoire and its reasons
Authors: Тимакова, Юлія Сергіївна
Tymakova, Yuliia Sergiivna
Keywords: сценічне хвилювання
виконавці
педагоги-співаки
концертний зал
деструктивне хвилювання
конструктивне хвилювання
творче хвилювання
нервове збудження
стрес
самооцінка
причина
stage excitement
performers
teachers-singers
concert hall
destructive excitement
constructive excitement
creative excitement
jitters
stress
self-esteem
reason
Issue Date: 2020
Publisher: Вид-во НДУ ім. М. Гоголя
Citation: Тимакова Ю. В. Стан сценічного хвилювання студентів-співаків у процесі виконання навчального репертуару та його причини / Ю. В. Тимакова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя] : Психолого-педагогічні науки : зб. наук. пр. / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. – Ніжин: Вид-во НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - №1. - С. 79-84.
Abstract: У статті розглядаються механізми виникнення сценічного хвилювання студентів-співаків до і під час виступу та даються методичні поради щодо управління їх психофізичним станом. Вони можуть бути корисними не лише для вокалістів, а й для всіх музикантів-виконавців, оскільки порушене коло питань значною мірою стосується психології музичної творчості. Стаття природно не претендує на вичерпне вирішення означеної проблеми, адже ціла низка питань виноситься на обговорення, що, у свою чергу, дає можливість і надалі досліджувати проблему різнобічно, керуючись рекомендаціями видатних музикантів-виконавців, педагогів та психологів. The article considers the mechanisms of stage excitement of students-singers before and during the performance and gives methodical advice on managing their psychophysical condition. They can be useful not only for vocalists, but also for all musicians, as the range of issues is largely related to the psychology of musical creativity.The article, of course, does not claim to be a comprehensive solution to this problem, because a number of issues are brought up for discussion, which, in turn, provides an opportunity to further explore the problem in many ways, following the recommendations of prominent musicians, educators and psychologists.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11595
Appears in Collections:Кафедра теорії музики і вокалу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tymakova Yuliia Sergiivna 2020.pdf207.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.