Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11586
Назва: Педагогічне проектування в контексті формування культури професійного мислення майбутніх педагогів
Інші назви: Pedagogical design in the context of forming a culture of professional thinking of future teachers
Педагогическое проектирование в контексте формирования культуры профессионального мышления будущих педагогов
Автори: Ковальчук, Л. О.
Ключові слова: культура професійного мислення педагога
педагог
педагогічне проектування
проект
culture of professional thinking of a teacher
teacher
pedagogical design
project
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ковальчук Л. О. Педагогічне проектування в контексті формування культури професійного мислення майбутніх педагогів / Л. О. Ковальчук // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 119-123.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність поняття "культура професійного мислення педагога". Теоретично осмислено сутність педагогічного проектування і обґрунтовано його роль у формуванні культури професійного мислення майбутніх педагогів. На прикладі природничих факультетів експериментально підтверджено доцільність застосування педагогічного проектування у вищій школі. The article defines the essence of the concept of "culture of professional thinking of a teacher". Theoretically meaningful the essence of pedagogical design and its role in the formation of a culture of professional thinking is substantiated future teachers. The expediency has been experimentally confirmed on the example of natural sciences faculties application of pedagogical design in higher school.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11586
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kovalchuk L. O.2011.pdf141.98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.