Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11582
Title: Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови
Other Titles: Quantitative assessment of the effectiveness of foreign language teaching methods
Количественная оценка эффективности методики обучения иностранному языку
Authors: Караєва, Тетяна Вячеславівна
Караева, Татьяна Вячеславовна
Karayeva, Tetyana Vyacheslavivna
Keywords: кількісна оцінка
критерій
параметр
педагогічний експеримент
показник
фактор
quantitative assessment
criterion
parameter
pedagogical experiment
indicator
factor
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Караєва Т. В. Кількісна оцінка ефективності методики навчання іноземної мови / Т. В. Караєва // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – №6. – С. 106-109.
Abstract: У статті визначена послідовність проведення кількісної оцінки методики, яка перевіряється, та формування значень показників, що характеризують її ефективність. Наведено приклад застосування кількісної оцінки ефективності методики при проведенні педагогічного експерименту. The article defines the sequence of quantitative evaluation of the methodology being tested and the formation of values ​​of indicators that characterize its effectiveness. An example of the application of quantitative assessment of the effectiveness of the method in conducting a pedagogical experiment is given.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11582
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Karayeva Tetyana Vyacheslavivna 2011.pdf80.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.