Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11575
Назва: Подготовка студентов к решению задач преемственности дошкольного и начального школьного математического образования
Інші назви: Підготовка студентів до вирішення завдань наступності дошкільної та початкової шкільної математичної освіти
Preparing students for solving problems of continuity of preschool and primary school mathematics education
Автори: Николау, Л. Л.
Курлат, А. М.
Ключові слова: подготовка студентов
задачи
дошкольное образование
начальное образование
математическое образование
профессиональная компетентность
педагог
підготовка студентів
завдання
дошкільна освіта
початкова освіта
математична освіта
професійна компетентність
педагог
student preparation
tasks
preschool education
primary education
mathematics education
professional competence
teacher
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Николау Л. Л. Подготовка студентов к решению задач преемственности дошкольного и начального школьного математического образования / Л. Л. Николау, А. М. Курлат // Наука і освіта : наук.-практ. журнал. – 2011. – № 5. – С. 46-49.
Короткий огляд (реферат): В статье рассматриваются некоторые аспекты профессиональной компетентности педагога в реализации преемственности между дошкольным и начальным школьным образованием, описывается опыт подготовки будущих специалистов к решению задач преемственности дошкольного и начального школьного математического образования. У статті розглядаються деякі аспекти професійної компетентності педагога в реалізації наступності між дошкільною та початковою шкільною освітою, описується досвід підготовки майбутніх фахівців до вирішення завдань наступності дошкільної та початкової шкільної математичної освіти. The article examines some aspects of the teacher's professional competence in the implementation of continuity between preschool and primary school education, describes the experience of training future specialists to solve the problems of continuity of preschool and primary school mathematics education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11575
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Л. Л. Николау, А. М. Курлат 2011.pdf117.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.