Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11570
Title: Роль екологічного виховання у формуванні здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів.
Other Titles: The role of environmental education in the formation of health skills and abilities in primary school children
Роль экологического воспитания в формировании здоровьязбережувальних навыков и умений у младших школьников
Authors: Долинський, Борис Тимофійович
Долинский, Борис Тимофеевич
Dolinsky, Borys Tymofiyovych
Keywords: екологічна освіта
екологічна культура
екологічне виховання
підготовка майбутніх учителів початкових класів
ecological education
ecological culture
ecological education
training of future teachers elementary school
Issue Date: 2011
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Долинський Б. Т. Роль екологічного виховання у формуванні здоров’язбережувальних навичок і вмінь у молодших школярів. / Б. Т. Долинський // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 79-81.
Abstract: У статті висвітлюються питання екологічної освіти, формування екологічної культури в майбутніх учителів початкової школи; розкриваються форми і методи підготовки студентів до здійснення діяльності з екологічного виховання молодших школярів як провідної діяльності в галузі здоров’язбереження і набуття дітьми здоров’язбережувальних умінь та навичок The article covers issues of environmental education, the formation of environmental culture in future teachers primary school; forms and methods of preparation of students for realization of activity on ecological are opened educating primary school children as a leading activity in the field of health care and acquisition of children health skills.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11570
Appears in Collections:2011

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinsky Borys Tymofiyovych 2011.pdf117.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.