Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11547
Назва: Наукові пдіходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій
Інші назви: Scientific approaches to the training of future teachers of technology
Научные пдиходы к профессиональной подготовке будущих учителей технологий
Автори: Борисенко, Н. А.
Ключові слова: підхід
системний підхід
особистісно зорієнтований підхід
діяльнісний підхід
культурологічний підхід
учитель технологій
pproach
culturological approach
personality-oriented approach
technology teacher
activity approach
culturological approac
Дата публікації: 2011
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Борисенко Н. А. Наукові пдіходи до професійної підготовки майбутніх учителів технологій / Н. А. Борисенко // Наука і освіта. – 2011. – №6. – С. 30-33.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена аналізу системного, особистісно зорієнтованого, діяльнісного та культурологічного наукових підходів для застосування їх у процесі професійної підготовки майбутніх учителів технологій. The article is devoted to the analysis of systemic, personality - oriented, activity and culturological scientific approaches for their application in the process of professional training future technology teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11547
Розташовується у зібраннях:2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Scientific approaches 2011.pdf119.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.